søndag den 28. september 2014

Træning søndag d. 28/9 - 2014

Kl. 10.00: Løb HCA marathon (42,195 km.) i tiden 2.40.00 timer. (3.47 pr. km.)
Som skrevet et par gange tidligere her på bloggen, skulle der i dag løbes marathon i Odense. Jeg skulle hjælpe Lars Dam med at løbe sub. 1.20 på halv. Dette fejlede dog for ham, men da jeg holdt det helt korrekte tempo, valgte jeg at holde dette for selv at få et jævnt og vellykket race (lidt egoistiske er vi vel alle:-) ). Dette resulterede i et mega jævnt løb, hvor jeg havde 1.20.03 på første halvdel og 1.19.57 på anden halvdel. Jeg havde det virkelig fedt gennem hele løbet. Jeg løb alene de sidste 13 km. hvor jeg tager en del placeringer fra folk, der er gået kolde. Jeg løb dog alligevel lidt med frygten for at møde den berømte marathon-mur. Den kom bare aldrig. Jeg løb i mål med en rigtig fed fornemmelse i kroppen. Det var faktisk rigtig fedt og befriende at løbe et marathonløb, hvor fokus slet ikke var på selve tiden. Jeg har det også efter omstændighederne ok. i benene. Dog har man vel altid lidt marathonben, så det ville være lidt at pudse glorien for meget at sige, at jeg slet ikke kan mærke træthed i benene. Jeg regner da også med at tage nogle rolige dage eller uger den kommende tid.

I alt på dagen: 42,195 km.
I alt på ugen: 126,7

Evaluering af ugen:
En forholdsvis rolig uge for at blive frisk til søndagens marathonløb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar